Ahogy amit én főzök

Üdvözlöm a betérőket!
Blogom írásának elsődleges célja az, hogy az örökké elvesző receptjeim - melyek legyenek akár cetlire, füzetbe, számítógépre be- és legyezve - elérhetővé válljanak. Ez azért nem jelenti azt, hogy rendetlen lennék, de már annyi mindent készítettem, hogy sokszor nem is emlékszem az ételre, süteményre egyáltalában hogyan is nézett ki!

2010. április 13., kedd

Lecsó


Ma olyan szaladgálós, intézkedős napom volt, Nemzetközi Geofizikai Év tartózkodás Mellett igazán volt kedvem SEM, SEM IDOM a kályha Mellett ácsorogni. A tavalyi évben Sok Minden került AZ éléskamra polcaira, Nemzetközi Geofizikai Év főztem EGY Csomó lecsót is. Pörköltalapnak ÉS magában is Kivalo. En es a gyerkőcök nagyon szeretjük Csák kenyérrel, virslivel, tarhonyásan, tojásosan is.
Nemzetközi Geofizikai Év Hát fogtam EGY üveggel ÉS Ropke 10-15 perc alatt ebédet varázsoltam belőle.

Nem volt a legtöbb Itthon Szalonna - Pedig szeretek sütni ala EGY szeletkét kockázva -, csupán Nemzetközi Geofizikai Év olajon futtattam MEG 2 darab félfülre vágott hagymát, majd Rövid dinsztelés utan hozzá tettem Fel üveg lecsót - Boven Elég volt -. Ha van kedvem teszek hozzá őrölt pirospaprikát, ha nincs, akkor tartózkodás Mellett, a legtöbb tartózkodás Mellett tettem. EGY külön edényben megpirítottam a "Kopasz honyát" ahogy a lányaim hívják - tarhonyát -, majd a lecsóhoz adtam, Jol össze kevertem ÉS EGY leheletnyi vizet adtam hozzá a tarhonyával miatt. EGY Pár füstölt virslit felkarikáztam, 5 perccel korábban, Menta ahogy KÉSZ Lett Volna AZ Etel, majd dobtam hozzá.

Előző nap sütött kenyérrel isteni finom volt!

Lecsó
2 fej hagyma vágott félfülre
6-7 db paprika
2-3 paradicsom

Ha frissből készítem, akkor a fenti alapanyagokat használom. Aki szereti Persze olvaszthat ala Egy kis szalonnát kockázva, majd mehet Rá EGY hagyma, Amit EGY kissé megpirítunk. A paprika csumáját benyomva könnyen el tudjuk távolítani a magházat, majd a paprikát karikára vágom, a paradicsomot cikkekre Pedig - Aki szereti tartózkodás Mellett a paradicsom héjját, AZ MEG hámozza -. sózom. Vizet tartózkodás Mellett adok hozzá, a legjobb, ha saját levében Hogy Fő MEG. Persze kivételt képez AZ AZ eset, Hogy ha a tarhonyát bele főzöm. Friss kenyérrel a legjobb. Ez a lecsó pörköltalapnak is Kivalo!



Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin