Ahogy amit én főzök

Üdvözlöm a betérőket!
Blogom írásának elsődleges célja az, hogy az örökké elvesző receptjeim - melyek legyenek akár cetlire, füzetbe, számítógépre be- és legyezve - elérhetővé válljanak. Ez azért nem jelenti azt, hogy rendetlen lennék, de már annyi mindent készítettem, hogy sokszor nem is emlékszem az ételre, süteményre egyáltalában hogyan is nézett ki!

2010. március 18., csütörtök

Diós-körtés kevert


Diós-vaníliás szelet néven készítettem multkoriban ehhez hasonló süteményt, amit egy női magazinból készített el előbb a Barátosném, majd én is kipróbáltam. Ha valaki össze szeretné hasonlítani a két receptet, nem sok eltérést talál, csupán annyi, hogy ebben nincs tojás.

Diós-körtés kevert
15 dkg liszt
15 dkg cukor
1 csipetnyi fahéjj (elhagyható)
6 dkg darált, vagy durvára vágott dió
2 dl tej
2 dkg olvasztott vaj
1 sütőpor
1 db körte apró kockákra vágva.

A sütőt 200 fokra előmelegítettem, a formát vajjal kikentem. Az összes hozzávalót egy tálban összekevertem, öntöttem a formába, tettem a sütőbe és 25 perc múlva már ki is vettem. Porcuorral meghintettem és már lehetett is enni!


A gyerkőcöknek pedig muffin formában is sütöttem egy adagot, így délután ezt tudták majszolgatni az udvaron, sőt holnap uzsonnára is marad (18 db lett 1 adagból). Bármilyen sütemény megsüthető muffin papírban, vagy formában!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin